אגרגציה פיננסית אישית עם Geltbox Money

אגרגציה פיננסית אישית עם Geltbox Money

אם אנו רוצים לדעת, אחת ולתמיד, כמה כסף יש לנו כדי להשיג שליטה על העתיד שלנו, לפחות במובן הכלכלי, תחילה עלינו לקבץ את כל המידע במקום אחד (אגרגצית נתונים). אגרגציה של הנתונים שלנו הינה המפתח לניהול מוצלח של הכסף שלנו. כאשר רואים את התמונה המלאה אנו יכולים תמיד לבצע את ההחלטות הפיננסיות הטובות והמושכלות יותר.

אגרגציה ידנית
בדרך כלל, אגרגציה של מידע פיננסי נעשית על ידי איסוף תקופתי ממקורות שונים, כגון תשלומים ששולמו, דפי חשבון בנק, כרטיסי אשראי, השקעות, הלוואות וביטוחים. התהליך יכול להיות מעייף ומעיק כיוון שלוקח זמן רב לבצע אותו ידנית או אפילו בסיוע של גיליון אלקטרוני. לרובנו הדבר מהווה תירוץ שלא לבצע כלל את תהליך האגרגציה ולגרום לכך שנקבל החלטות פיננסיות לא מדויקות ואף שגויות.

שירותי אגרגציה
נכון לשנת 2016 קיימים מספר שירותי אגרגציה בשוק. הם הוכיחו עצמם כשימושיים לרבים בהבנת המצב הפיננסי שלהם. בדרך כלל, האגרגטור מתחבר למוסד הפיננסי דרך האינטרנט ומייבא את המידע. מידע זה מוצג באמצעות ממשק ידידותי למשתמש באתר אינטרנט או באפליקציה. לרבים מאיתנו הבעיה העיקרית של האגרגטורים הללו הינה שהם מוגבלים למספר מצומצם של מוסדות פיננסים. לרוב אלה המוסדות המרכזיים במספר ארצות כמו ארה"ב וקנדה, כאשר הם משאירים את שאר העולם וכן משתמשים של מוסדות פיננסים קטנים יותר ללא שירותי אגרגציה.

סוגיה נוספת עם מרבית שרותי האגרגציה קשורה לפרטיות. הרבה אנשים מדווחים שהם חוששים למסור את פרטי ההתקשרות שלהם (סיסמה ושם משתמש) ואת המידע הפיננסי שלהם לאיחסון בשרתי חברות האגרגציה או אצל קבלני משנה של חברות אלו. זה ממשיך להיות המצב למרות שחברות האגרגציה מבטיחות סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע.

בנה אגרגטור משלך
האלטרנטיבה, פתרון יותר גמיש ופרטי הוא שיהיה לנו אגרגטור אישי הפועל אצלנו במחשב מתי שאנחנו צריכים. נכון ל 2016, Geltbox Money הינה התוכנה הפיננסית האישית היחידה המאפשרת לאנשים מכל מדינה ליצור מייבא פיננסי אוטומטי לכל אחד מהאתרים הפיננסים שלהם. באופן זה הליך האגרגציה נוצר והופך לאוטומטי במחשב של המשתמש, דבר שלא היה אפשרי בעבר. ברור כי לאלו המשתמשים בשרותי אגרגציה באינטרנט, יתכן שייקח כמה דקות להגדיר כל מוריד, אבל בסופו של דבר הם ישלטו במידע הפיננסי שלהם ובקישורים המקוונים.

לאלו אשר עדיין חוששים מבעיות אבטחה, Geltbox Money מאפשרת יבוא קבצים מסוגים רבים והקלדת נתונים ידנית. התוכנה דורשת סיסמה להצפנת המידע והגנתו אשר יכול להיות מאוחסן בכונן הקשיח או בדיסק און קי.

פירוש של המילה " Geltbox" הוא קופסת כסף, לכן כאשר כל המידע בפנים אנו יכולים לראות בברור דפוסי הוצאות והכנסות, לקבוע תקציב ולנתח השקעות והלוואות. ניתן להדפיס ולשלוח לאדם שאנו בוטחים בו דוחות מותאמים אישית.

הורידו Geltbox